Saturday, April 13, 2013

Blogi tunnustus - Blog award with photos!

I was fortunate enough to receive a blog award back in January from Jenni of the then From Georgia with Love, now Suurherttuan vieraana, thank you Jenni!


The award is in Finnish, but I'll write the photo descriptions in English so everyone will understand. Here it goes:

Tunnustuksen säännöt ovat:
1. Kiitä tunnustuksen antajaa.
2. Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoita näille kahdeksalle bloggaajalle tunnustuksesta.
4. Näytä kahdeksan satunnaista kuvaa kuvateksteineen.

Valitsin kuvat Eurooppa-teeman mukaan, koska useinmiten kuvani ovat rapakon takaa. Kävin kotona porukoiden luona kaivelemassa yhdestä kuva-albumista kuvia ja skannailin ne, joten nyt on luvassa hieman vanhempia kuvia (ja yksi uudempi). Ja koska harvemmin postailen kuvia itsestäni, niin tässä niitä tulee niihin littyvien tai liittymättömien tekstien kera :)


Touristing in Rhodes, Greece. Temple of Apollo in 1998

1. Rakastan Star Trekiä (the original series ja TNG). Olen katsonut sarjoja ala-asteelta saakka ja edelleen jaksan katsella niitä. Tykkäsin myös uudesta Star Trek-elokuvasta.


Touristing in Larnaca, Cyprus in 1999

2. Tykkäsin myös alkuperäisestä Battlestar Galacticasta. Uudempaa sarjaakin olen katsonut muutaman kauden, täytyisikin katsoa loput tässä joku päivä


Student in Thessaloniki, Greece in 2000

3. Starfleet olisi unelma-työpaikkani :) Saisin työskennellä arkeologina avaruudessa, en keksi mitään parempaa ammattia!



Researching at Knossos palace, Greece in 2000

4. Kuten kuvista näkyy, muinainen Kreikka on kiinnostanut minua kovasti. Kreikka on ollut kuin toinen kotini  ja opiskellessani siellä tapasin ihania ihmisiä, joista muutama on jäänyt oikein hyviksi ystävikseni.


Visiting the Zoo while living in Munchen, Germany in 2001

5. Olen asunut myös Saksassa, vaikken siellä niin kovasti viihtynytkään silloin aikoinaan.



Somewhere in Turkey in 2001

6. Jos nyt muuttaisimme Saksaan, saattaisivat asiat olla toisin, koska minulla on omia saksalaisia ystäviä. Voisin hyvinkin kuvitella asuvani lähellä heitä!


 Visiting Mallia ruins, Greece in 2003

7. Saksan sijaan olemme todennäköisesti muuttamassa takaisin Yhdysvaltoihin ensi vuonna.


And then one slightly newer photo, visiting Hannover in 2009 :)

8. Minulla on muutosta edelleen hieman ristiriitaiset tunteet, mutta uskon, että lopulta kaikki kuitenkin järjestyy :)

Olin aluksi ajatellut, etten laita tätä tunnustusta eteenpäin, koska sain tämän tunnustuksen jo tammikuussa, joten se on varmaan jo kiertänyt kaikilla. Mutta oikeasti olen kovin utelias ja haluaisin nähdä kuvia bloggaajien elämästä, joten tunnustus lähtee kuin lähteekin jakoon :

Jersey_girlin Toinen Koti

Wishing everyone a wonderful weekend!


 

5 comments:

Sofia said...

Oi kiitos neiti Sokeri! Tästähän tulee oikein urakka! Mutta kyllä minä jotakin keksin! Mukavaa viikonloppua! Toivottavasti voit jo paremmin!

jersey_girl said...

Kiitos! pitääkin alkaa koneelta selaamaan kuvia. kaikki vanhemmat kuvat mitkä ei tietokoneelle ole koskaan vielä päässeet on laatikoissa mun vanhempien varastossa Rovaniemellä joten niihin en nyt pääse käsiksi :)

Unknown said...

Kiitos paljon! :) Täytyypä tosiaan kaivella vanhat kuvavarastot, niitähän riittää.

Jenni said...

Hei kerro joskus lisää tuosta ajastasi Kreikassa (ellet ole jo). Minua kiinnostaisi kuulla, millainen on arkeologiopiskelijan arkipäivä. :)

Sugar said...

Sofia ja jersey_girl: Kiitos, jaan odottelemaan kuvianne :)

Pabe, olitkin jo laittanut upeita kuvia blogiin! :)

Jenni, kiitoksia vinkista! Pistetaan mietintaan :)